گاهی میتوانم آنقدر عاشقت باشم که کرکسها هم اشک بریزند از نبودنت...
اما...
تو نیستی سهم عشق من...
آسمان چشم او آیینه ی کیست?
آنکه چون آیینه با من رو برو بود...?!
پ:ن
حال بد غروب های جمعه.. بی هیچ دلیلی...
امتداد تنهایی...ما را در سایت امتداد تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت: 16:49
تلخم با این روزهای نبودنت... نداشتنت...
امتداد تنهایی...ما را در سایت امتداد تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت: 16:49
ما را در سایت امتداد تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت: 16:49
ما را در سایت امتداد تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت: 16:49